Gratis verzending vanaf 75,-
2 jaar garantie
Binnen 30 dagen retourneren
Achteraf betalen met Klarna

Verzending

Bieden jullie gratis verzending aan?
Jazeker. Bij een bestelling van 75,- of meer zijn de verzendkosten gratis.
Wat zijn de verzendkosten als mijn bestelling minder bedraagt dan 75,-?
De verzendkosten zijn 4,99 bij een bestelling onder 75,-
Wat zijn de levertijden?
Doorgaans wordt een product binnen 1 á 2 dagen verzonden. Bestel op werkdagen vóór 12.00 zodat uw order dezelfde dag doorgevoerd kan worden en u uw pakket zo snel mogelijk ontvangt.
Doordat wij met diverse internationale bezorgdiensten samenwerken kunnen we doorgaans binnen 5 werkdagen uw pakket afleveren. Zodra uw bestelling is verzonden ontvangt u een Track & Trace code. 
Hoe kan het dat jullie merkspullen leveren tegen een lage prijs?
My organized home biedt een zorgvuldig uitgekozen assortiment organizer-spullen aan tegen de scherpste prijzen. Zo werken we nauw samen met Nederlandse, Italiaanse, Spaanse en Duitse bedrijven om u de scherpste prijzen aan te kunnen bieden. Al onze producten hebben een garantie van 2 jaar.
Verzenden jullie ook naar het buitenland?
Nee.
Met welke bezorgdiensten werken jullie samen?
– Post NL
– DHL 
– DPD  
– UPS
– TNT
Door de samenwerking met meerdere bezorgdiensten kunnen we de snelste bezorgdienst op dat moment kiezen waardoor u uw pakket zo snel mogelijk in huis heeft.
Hoe word ik op de hoogte gehouden over mijn bestelling?
U krijgt een Track & trace-nummer zodra uw bestelling wordt verzonden.

Betaling & garantie

Op welke manier kan ik betalen?
– iDeal
– PayPal
– Klarna (achteraf betalen)
Heb ik garantie op hetgeen ik heb besteld?
Ja. Bij My organized home leveren we producten van hoogwaardige kwaliteit. Vandaar dat elk product een garantie heeft van 2 jaar.
Defecten die ontstaan zijn door foutief gebruik, slijtage of deuken worden vanzelfsprekend niet gedekt.

Hoe kan ik aanspraak maken op garantie?
-U dient uw aankoopbewijs te tonen
-Uw identificatienummer dat op het product staat dient getoond te worden (EAN nummer)

Let op:
– Als er een detail van de garantie of het aankoopbewijs is aangepast, veranderd of vervangen is, vervalt uw garantie.

Retourneren & contact

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Uiteraard. Sterker nog, elke webshop is verplicht om producten retour aan te nemen.
U hoeft geen reden te geven waarom u uw bestelling wil retourneren, niets is vervelender dan tijd en energie te investeren in een product die u niet wilt. U kunt uw bestelling retourneren binnen 14 dagen na ontvangst. 
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
U kunt uw bestelling per post verzenden naar het volgende adres:
Oude Grachtje 12
3763 WJ SOEST
Let op:
– Verzendkosten voor retour zijn voor rekening van de consument;
– U dient een verzendbewijs te kunnen overhandigen ter bewijs van verzending.
Waar moet ik op letten bij ontvangst van mijn bestelling?
Bij My organized home zijn we transparant, geen kleine lettertjes en andere fratsen:
-Controleer bij ontvangst van uw bestelling of het aantal verzonden pakketten overeenkomt met het aantal verzonden pakketten. Voordat u een bestelling plaatst wordt altijd aangegeven of uw producten op voorraad zijn en of uw bestelling in één keer wordt verzonden.
 -Controleer of er tekenen zijn van zichtbare beschadiging aan de doos. Denk aan hobbels, deuken, gaten of dozen in slechte staat.
Uw bestelling wordt grondig ingepakt, mocht de doos beschadigd zijn, geef dit dan aan als notitie bij de bezorger met de volgende tekst: “pakket zichtbaar beschadigd”.
Het is verplicht om een notitie en handtekening achter te laten op de vrachtbrief van de koerier.
De reden hiervoor is dat niet achteraf afbeeldingen kunnen worden getoond waarin schade zichtbaar is, terwijl u heeft getekend dat uw pakket in goede staat is ontvangen.
 
Wat maakt My organized home anders dan andere bedrijven?
– Het assortiment van My organized home is zorgvuldig samengesteld met producten uit heel Europa van hoogwaardige kwaliteit en unieke toepassingen. Derhalve hebben al onze producten een garantie van 2 jaar.

-Bij My organized home vinden we een goede klantenservice belangrijk. De klant is koning. Iemand die de klantenservice benadert komt met een hulpvraag, we vinden het belangrijk dat de klant zich gehoord voelt en naar wens wordt geholpen. Vandaar dat transparantie bij ons hoog in het vaandel staat. 

Hoe kan ik jullie benaderen?
Bij My organized home vinden we persoonlijk contact belangrijk. Wij werken derhalve niet met chatbots. Indien u contact met ons opneemt, krijgt u contact met één van onze medewerkers die getraind zijn op klantvriendelijkheid en oplossingsgericht-denken.

 


-Wij staan u graag telefonisch te woord. U kunt bellen naar het telefoonnummer dat onder het kopje “contact” staat.
 
– Liever mailen?
U kunt ons een e-mail sturen op support@myorganizedhome.nl
Wij zullen uw e-mail binnen 24 uur beantwoorden.

 

– Liever Whatsappen?
U kunt ons een bericht sturen op het nummer dat u kunt vinden onder het kopje “contact”.

Binnen welke termijn krijg ik een antwoord op mijn gestelde vraag?
– Binnen 24 uur zullen wij uw e-mail of app beantwoorden. 
Updating…
  • Geen producten in de winkelwagen.